Barnbesked

Lilypie Waiting to Adopt tickers

söndag 1 februari 2015

Visst kan man lita på Facebooktester?

Idag eldade jag upp en massa gamla papper! Simon tyckte att det märktes att jag var från landet när jag stod ute vid grillen och eldade. Jag har lite svårt att slänga papper i pappersinsamlingen där mitt personnummer står så alla dessa papper åkte ner i grillen. Jag hittade även ett papper från RMC där det stod att 9 ägg var uttagna och att ett var insatt. Det 19/2-13 skulle jag ta ett graviditetstest. Jag kom ihåg att jag inte hade några förhoppningar men blev ändå besviken när det visade sig vara negativt. Vilken härlig känsla det var att elda upp det! 


Dessutom gjorde jag ett Facebooktest och visst måste det stämma eller vad tror ni? 
Här kan ni se vad det står:

2015 måste bli vårt år!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar