Barnbesked

Lilypie Waiting to Adopt tickers

måndag 29 juli 2013

Sommar sommar sommar....

I helgen har mina föräldrar varit här! Vi har hunnit med en hel del. Simon seglar nu en vecka med sin bröder, pappa och kusiner.

Lördagen började med att vi åkte till Helsingör. Klart vi måste fika på båten!

Sen blev det en hel del shopping för mamma och mig. Pappa stod utanför affären och väntade...


Mamma och Pappa njuter av att ha semester...


Mat var vi tvungna att ha...


...och fika igen...


På Noa Noa hittade jag denna som kostade 999 danska kronor men sen var det 70% rabatt, vilket klipp!


Sen var det dags för mat igen...


På söndagen var det varmt! 32 grader kom temperaturen upp till!

 
Vi var och kollade på ett hus i Klågerup med fantastisk utsikt men vi får se om det blir något av det..

Pappa läser bok och slappar! Det händer inte så ofta så jag var tvungen att dokumentera det! Frågar inte varför pappas ansikte inte syns... Jag skyller på solen, fotografen är det inget fel på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar