Barnbesked

Lilypie Waiting to Adopt tickers

onsdag 10 juli 2013

Längtar efter semestern...

Början av år 2013 har varit mycket jobbigt för mig. Den process som vi gick igenom med ivf det vill jag inte göra om igen. Jag känner att jag behöver semester nu eftersom jag är så trött efter året som har gått. Tyvärr måste jag jobba till 5:e augusti vilket känns som en evighet. Men det går nog det också :) 

I helgen har jag varit i Råbäcksmåla och haft det bra. 

Det blev många dopp i poolen i helgen

Sen var vi på Garpen i helgen och träffade mina 5 fastrar och mina kusiner..,

...vi är rätt många.

Nattis på Garpen.

William kastar "macka"

Sen fyllde Nattis 12 år och vi firade henne.

Den goda jordgubbstårtan hade mamma gjort.

Sen följde Nattis och William med mamma hem. Nattis övertalade mig att vara ledig på måndagen och det var härligt! 

Klockan åtta på morgon firade Nattis sin födelsedag med ett dopp i den 26-gradiga vattnet.

En härlig helg och en välbehövlig ledig dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar