Barnbesked

Lilypie Waiting to Adopt tickers

onsdag 19 november 2014

Jag längtar efter.....

Det är så många små obetydliga saker som jag längtar efter. På något sätt så finns det vissa "normer" i samhället som man bara gör tillsammans med barn. 

Jag längtar efter....
* Gå på Zoo, klart man kan göra det tillsammans med Simon men det känns som någon fattas....
* Gå på bio som visar någon Disney film...
* Vara ledig på höstlovet/Sportlovet. Jag unnar mig inte att ta ledigt från jobbet mer än på sommaren och vid jul.....
* Leka! Bygga med lego, läsa böcker för barnet.
* Mysiga utflykter där man tar med sig tex korv och grillar ute.
* Att vi kan kalla oss familj, även fast vi är det nu så känns det ändå som barnet fattas.
* Pyssla tillsammans med barnet.
* Åka på semester med Simon och barnet. 
* Uppleva framsteg som barnet gör.

Ja, listan kan göras lång. Vi får se om vi får uppleva det 2015, 2016, 2017 eller 2018.

1 kommentar:

  1. Den där känslan känner jag igen! mkt vanliga små saker man ser fram emot att göra m sin lilla familj =)

    SvaraRadera