Barnbesked

Lilypie Waiting to Adopt tickers

torsdag 25 september 2014

5 månader har gått....

Nu har vi väntan i 5 månader, vi längtar varje dag och jag undrar hur länge vi kommer behöver vänta till? Kommer det bli 2, 6 eller 30 månader? Ovissheten är det värsta. Livet som väntande går vidare och vi fördriver tiden med unna oss att åka iväg en helg när vi har möjlighet. Imorgon åker vi till Stockholm för att se på brossan och hans tjej när de ska springa Lidingöloppet. Det betyder och hotell och hotellfrukost så mysigt!

Sen sist jag skrev har jag fått frågan " har du barn Sara" vid två tillfällen. Jag har börjat säga "nej, jag kan inte få barn" så härligt och roligt att se reaktionerna. Jag blir inte lika ledsen nu som jag blev förut. Simon däremot säger att han aldrig brukar få frågan, så konstigt det där med manligt och kvinnligt. Den sista frågan jag fick hade jag träffat en person i 1 timmes tid och hon ställde den frågan! Jag känner inte ens henne och det var första gången jag träffade henne.

Nu ser jag fram emot helgen, tiden går ganska fort, i alla fall ibland....                      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar