Barnbesked

Lilypie Waiting to Adopt tickers

onsdag 12 juni 2013

Nu är det bestämt!

Nu har vi äntligen bestämt oss! Efter mycket letande på nätet och lite velande blir det barnens vänner som vi är medlemmar i. Ska bli skoj att se om det är rätt val vi har gjort i framtiden. Det var "billigt" också, 1750 kr/år kostade det.

Det är inte lätt att veta vilket land man ska välja, Simon kollar mest på de länder som ligger längst bort för att man samtidigt ska få en upplevelse. Jag kollar mest flygtiden eftersom jag inte tycker om att flyga. Vi har lite olika utgångspunkter.... Men det blir nog bra i slutändan det också.

Som ett brev på posten kom en räkning på 600 kr från RMC. Jag råkade missa en läkartid när jag gjorde min behandling på grund att det blev ett missförstånd... Tråkig utgift att lägga ut 600 kr till ingenting!

Eftersom adoption kostar en hel del tänkte jag samla alla kostnader för att verkligen se vad det kostar!  Ni hittar det på höger sida!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar