Barnbesked

Lilypie Waiting to Adopt tickers

söndag 30 augusti 2015

Avslappnade helg

I lördags väckte jag Simon vid halv åtta på morgonen och sa "om en halvtimme åker vi". Han gick in i duschen sen gav vi oss iväg. Han visste inte var vi skulle utan jag överraskade honom. 
Vi åkte till Mossbylunds hotell: 

Vi började med frukost: 
Och denna underbara utsikt: 
Sen var vi på dagspa. Vi läste bok, badade, sov och bara kopplade av. Vid 14 var det dags för afternoon tea: 
Solen sken och det spelades levande musik i bakgrunden. Vi hamnade mitt i en bröllopscermoni. Det var så fint ❤️. 
Vi åt snittar:
Scones och sylt:
Och sen efterrätt:
Vi var inte hungriga efter detta, och det var precis vad vi behövde nu i väntas tider ❤️. 

På vägen hem stannade vi på Mio och köpte ett soffbord. Då hittade jag detta kuddfodral som jag inte kunde motstå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar