Barnbesked

Lilypie Waiting to Adopt tickers

måndag 26 oktober 2015

20/10 2006......

Då satt Simon och jag utomhus på en restaurang i Köpenhamn. Simon tog upp en liten ask och frågade mig om jag ville gifta mig med honom. Vi hade bestämt innan att vi skulle förlova oss men han tyckte det var viktigt att fråga och det är ett fint minne som vi har tillsammans. 

I förra veckan firade vi förlovningsdagen på Jennie Walldens nya restaurang. Hon vann Sveriges mästerkockar. Restaurangen var en koreansk restaurang och det var supergott! 

Vi satt på golvet! (Behöver jag säga att det inte tog lång tid för Simon innan han behövde räta ut benen?)

Till och med jag behövde sträcka ut benen efter någon timme! 

Maten var så god! 
Tre rätter var tog vi!
Vi var mycket mätta och belåtna! Rekommenderas varmt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar